Thursday 16 July 2015

Selamat Hari Raya dari J3 Homestay Tawau

Selamat Hari Raya dari J3 Homestay Tawau

Kemeriahan sambutan Hari Raya yang bakal menjelang esok cukup terasa di kawasan sekitar J3 Homestay Tawau. Anak-anak di kawasan kejiranan ini begitu leka dan begitu gembira bermain bunga api bersama kawan-kawan. Mengikut perkiraan, esok adalah Hari Raya. Dan persiapan pun sudah cukup-cukup dibuat oleh seluruh warga Tawau dan warga Taman Semarak Bal khasnya bagi menyambut Hari Raya ini.

Atas kesempatan ini kami di J3 Homestay Tawau ingin mengambil peluang mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada seluruh rakyat Malaysia, kepada seluruh warga Tawau & lebih-lebih lagi kepada para pelanggan yang kami sayangi. Semoga sambutan Hari raya di tahun ini adalah yang paling indah dan paling meriah di samping keluarga tersayang. 

Untuk makluman, J3 Homestay Tawau telahpun mencapai status fully booked di sepanjang musim perayaan ini. Kami cuma akan ada kekosongan bermula dari 3hb Ogos nanti. Ramai pelanggan kami di bulan Julai ini terdiri dari mereka yang datang menyambut Hari Raya bersama keluarga di Tawau. Ada juga yang menyewa homestay bagi bakal keluarga mertua. Ramai kan yang akan melangsungkan perkahwinan di sepanjang musim perayaan ini kan. Selamat Pengantin Baru kami ucapkan.

Akhir kata, Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin dari kami di J3 Homestay Tawau untuk anda semua. Semoga kita semua dapat berjumpa lagi di Ramadhan dan Syawal tahun hadapan :)


Tempah homestay anda sekarang:

No comments:

Post a Comment