Saturday 12 September 2015

Tetamu J3 Homestay Tawau

Tetamu J3 Homestay Tawau


Kelmarin (11/9/2015) kami di J3 Homestay telah menerima tetamu dari Jabatan Perhutanan Negeri Sabah. Rombongan Jabatan Perhutanan telah menempah homestay kami selama 5 hari, bermula dari 11 Sept 2015 hingga 16 sept 2015. Kami amat berbesar hati kerana pihak Jabatan Perhutanan sudi memilih homestay kami sebagai tempat penginapan mereka sepanjang berada di Tawau selama 5 hari ini.

Dalam gambar ni ada dua orang sahaja kerana ramai lagi yang belum sampai semasa kami menyerahkan kunci. Untuk makluman, homestay kami mampu menerima tetamu dalam jumlah yang ramai kerana kami ada menyediakan banyak bantal dan tilam extra kepada tetamu yang datang. Selain itu homestay kami juga menyediakan 3 buah katil queen size dan 2 katil single untuk kegunaan tetamu.

Peralatan dapur memang complete. Termasuk beras sekali kami bagi. Tak perlu bayar lebih, semua kami sediakan untuk anda. Jadi adakah anda rasa berbaloi menginap di J3 Homestay Tawau? Kalau ya, sila buat tempahan segera. Jangan sampai terlepas kerana kami biasanya fully booked setiap bulan. Untuk tempahan kami hanya perlukan deposit sebanyak RM50 sahaja. Invois akan diberikan sebagai bukti bayaran. Sila dail 013-5499-359 untuk tempahan. Siapa cepat, dia dapat ;)


No comments:

Post a Comment