Sunday 13 July 2014

Anda Bayar Murah, Dapat Lebih

Tawau Homestay Tawau



Dengan J3 Homestay Tawau anda bayar murah, dapat lebih. Apa maksudnya tu? Biar kami jelaskan. Bayaran homestay kami adalah antara yang paling fleksibel dan murah di seluruh Tawau. Kami open to discussion dan anda boleh dapat harga yang lebih rendah dari yang selalu kami paparkan. Walau pun harga sewa kami murah, tapi apa yang anda dapat bila menyewa di homestay kami adalah lebih dari yang anda bayar.

Untuk makluman, kami tidak pernah caj lebih untuk orang yang ramai. Seramai mana pun anda, rate kami tetap sama, tetap murah. Malahan kami sudah bersedia menunggu kedatangan ramai penghuni. Lihat saja gambar dia atas dan di bawah ini, kami menyediakan begitu banyak tilam single dan juga tilam queen size serta bantal extra untuk keselasaan anda semua. Tak perlu bayar lebih pun. Menakjubkan bukan?


Tawau Homestay Tawau

Pinggan mangkuk, gelas, serta peralatan lain juga adalah untuk keperluan ramai orang. Jadi jangan takut kalau anda datang beramai-ramai. Kami tidak ada extra caj. Itu yang kami maksudkan dengan anda bayar murah, dapat lebih. Selain dari itu, kami juga turut menyediakan keperluan khas untuk keluarga yang membawa anak kecil. Mesti sukar menidurkan bayi anda di katil sahaja kan? Oleh itu kami dapatkan anda buaian untuk si comel anda agar si dia selesa tidur di homestay kami nanti.

Tawau Homestay Tawau 
Buaian untuk si comel anda

Kami di J3 Homestay Tawau akan berusaha memberikan yang terbaik untuk anda. Anda cuma perlu mengeluarkan bajet yang sangat sedikit apabila anda menginap bersama kami. Anda tidak perlu membayar lebih, anda tidak perlu membayar mahal. Jimatkan duit anda untuk keperluan lain di Tawau ini. Sekiranya anda berminat untuk menyewa homestay kami ini, jangan lupa hubungi kami di talian 013-5499-359. Terima kasih banyak-banyak :)


=KLIK DI SINI UNTUK TEMPAH=


No comments:

Post a Comment