Thursday 10 July 2014

Booking Homestay Anda Secara Online

Tawau Homestay Booking Form

Tahukah anda yang anda boleh booking homestay anda secara online? Kami di J3 Homestay Tawau telah mengambil inisiatif untuk memudahkan anda semua untuk membuat tempahan ataupun booking secara online. Apa yang perlu buat untuk buat booking secara online adalah dengan mengikut langkah-langkah berikut:

1. Klik link booking J3 Homestay Tawau Online 
2. Isikan maklumat anda dengan lengkap, termasuk tarikh check-in dan check-out
3. Klik butang submit
4. Tunggu pengesahan dari pihak J3 Homestay Tawau dalam tempoh 24 hingga 48 jam

Amat mudah bukan? Kami akan memproses tempahan anda di dalam tempoh 24 hingga ke 48 jam. Sebarang maklumat akan kami hantar pada anda ke alamat yang anda telah berikan semasa mengisi borang online tersebut.

Langkah ini kami ambil bagi menjimatkan masa anda. Tidak perlu call/sms/whatsapp, klik sahaja butang book online ataupun pada link booking yang telah kami sediakan di hujung post-post kami. Walau bagaimanapun, suka kami ingatkan bahawa tempahan yang anda buat secara online itu belum lagi dikira 100% konfirm. Kami akan menghubungi anda secara emel atau whatsapp (sms) untuk membuat pengesahan sebelum menghantar confirmation booking slip kepada anda nanti.

Sekiranya ada sebarang pertanyaan berkenaan borang booking online ini, anda semua boleh menghubungi kami di emel J3 Homestay Tawau homestaytawau@gmail.com ataupun sms/whatsapp kami di talian 013-5499-359. Kami sedia membantu anda :)

No comments:

Post a Comment