Monday 3 November 2014

Nak Kahwin di Kompleks Sukan Tawau?

Tawau Homestay Tawau
Dewan Tertutup - Kompleks Sukan Tawau

Anda bakal melangsungkan majlis perkahwinan di Kompleks Sukan Tawau? Ramai antara penyewa J3 Homestay Tawau yang telah melangsungkan majlis perkahwinan mereka di Kompleks Sukan Tawau. Dan sebelum menyewa homestay kami, mereka telah bertanya jarak antara J3 Homestay dengan Kompleks Sukan Tawau, Ini bagi memudahkan mereka bergerak ke sana pada hari majlis itu nanti.

Untuk makluman, jarak J3 Homestay Tawau dengan Kompleks Sukan Tawau adalah amat dekat sekali. Kalau menaiki kereta mungkin dalam masa 3 minit boleh sampai. Kompleks Sukan Tawau memang menjadi pilihan ramai orang sebagai tempat yang paling sesuai mengadakan majlis perkahwinan. Ini kerana dewan tertutupnya sangat besar dan selesa, selain itu ia juga mempunyai tempat parking yang amat-amat luas. Yang paling best, ianya terletak betul-betul berhampiran dengan homestay yang paling murah di seluruh Tawau ;)

Sekiranya anda ingin melangsukan majlis resepsi kahwin anda di Kompleks Sukan Tawau, jangan lupa menyewa di J3 Homestay ya. Ini untuk memudahkan keluarga mertua anda bergerak ke tempat majlis itu nanti. Buat apa pilih yang jauh-jauh kan, pilih yang dekat-dekat lah paling ngam. Sewa pun amat murah. Jadi tunggu apa lagi?

Tempah homestay anda sekarang: 
H/P: 013-5499-359 (sms/whatsapp)
E-mail : homestaytawau@gmail.com
FB: www.facebook.com/j3homestaytawau

No comments:

Post a Comment