Wednesday 13 January 2016

Datang Dulu Tengok J3 Homestay Tawau

Komik J3 Homestay Tawau


Ini best, apa kata datang dulu tengok J3 Homestay Tawau sebelum buat tempahan. Bila dah puashati, bolehlah teruskan dengan booking. Ok tak macam tu? Jadi kalau anda ada kawan-kawan atau saudara-mara di Tawau, bolehlah minta bantuan mereka untuk datang "check" dulu homestay kami. Kalau ada soalan, boleh terus tanya masa tu. Anda juga boleh check persekitaran J3 Homestay yang best ni. Jadi kalau ada kawan-kawan dan saudara mara di Tawau, suruh mereka hubungi kami untuk datang tengok homestay.

Tapi tertakluk pada kekosongan ya. Kalau kebetulan masa nak datang tu ada penyewa sedang stay di J3 Homestay, maka kami tak boleh bawa tengok sampai ke dalam. Nanti apa pula kata penyewa kami kan. Tapi kalau masa tu J3 Homestay tengah kosong, kami akan bawa anda masuk ke dalam. Masa tu bolehlah check semua bahagian dalam homestay tu sampai puashati.

Bagi yang tiada kawan-kawan atau saudara-mara di Tawau untuk tolong tengokkan homestay, jangan risau. Anda boleh melihat gambar-gambar homestay di laman blog ini. Jika ada soalan, bolehlah hubungi kami di talian 013-5499-359 (call/sms/whatsapp) atau emel kami di homestaytawau@gmail.com. Bagi kami, yang penting anda berpuashati. Kalau anda gembira, kami pun gembira ;)


Tempah Homestay Anda Sekarang
H/P: 013-5499-359 (sms/whatsapp)
Instagram: @j3_homestaytawau

No comments:

Post a Comment