Monday 11 December 2017

Homestay Paling Murah di Seluruh Tawau

Homestay Murah di Tawau
Homestay Murah di Tawau

Salam 1 Malaysia kepada semua pelanggan dan pembaca setia blog kami. Bagi yang belum mengenali kami, J3 Homestay Tawau merupakan sebuah syarikat yang menyediakan perkhidmatan homestay yang paling murah di seluruh Tawau. Untuk sebuah homestay 4 bilik kami hanya caj RM190/mlm. Bagi homestay 3 bilik pula anda hanya perlu bayar RM120/mlm. Ohsem kan?

Bagi bulan Disember ini, semua homestay kami hampir fully booked. Maklumlah, sekarang musim cuti sekolah dan tak lama lagi sambutan Krismas akan tiba. Jadi sempena musim cuti perayaan ni memang biasalah keadaan sentiasa pack ini. Terima kasih kami ucapkan kepada semua pelanggan yang sentiasa memberi sokongan.

Pada yang ingin merasa pengalaman bermalam di J3 Homestay Tawau, jangan segan jangan malu. Hubungi kami di talian 01139663963. Mahu call boleh, mahu Whatsapp pun boleh. Kami sentiasa mengalu-alukan panggilan anda. Jadi jangan lepaskan peluang untuk bermalam di homestay yang paling best, paling ohsem dan paling murah di seluruh Tawau ini ya. Hubungi kami sekarang.


Tempah homestay anda sekarang:

H/P: 011-3966-3963 (call/sms/whatsapp)
Whatsapp Booking: http://j3homestay.wasap.my
FB: www.facebook.com/j3homestaytawau
Twitter: www.twitter.com/homestaytawau
Instagram: @j3_homestaytawau

No comments:

Post a Comment