Tuesday 30 September 2014

J3 Homestay Tawau sama seperti Airasia

J3 Homestay Tawau



Kami pun macam airasia jugak tau, makin awal tempah, makin murah. Macam mana? ohsem kan? Jadi kalau anda memerlukan homestay yang paling murah di Tawau dan yang paling grand (ahem..) jangan lupa hubungi kami, J3 Homestay Tawau laju-laju di talian 013-5499-359.

Penjimatan sebanyak 5% tu bukan sikit ya. Banyak tuuu.... boleh pakai beli mutiara di pasar gantung tu. Tak pun boleh pakai makan-makan dengan family di mana-mana restoran seafood yang terkenal di Tawau ni. Jadi kalau anda rasa 5% tu sedikit, ahahhh... mungkin anda orang kaya la tu kan. Tapi bagi rakyat jelata yang 99% lagi di Malaysia ni, 5% tu jimat sangat, besar sangat nilainya. Kan?

Dan setakat ini, hanya J3 homestay Tawau saja yang sudi memberikan anda diskaun yang super hebat ini sekiranya anda membuat tempahan awal. Best kan? Ini kerana kami sangat menghargai pelanggan-pelanggan kami seperti anda.

Jadi tunggu apa lagi ya? hubungi kami sekarang untuk menempah homestay yang paling murah di Tawau. Homestay selalu full booked ya, jadi siapa cepat, dia dapat.

Tempah sekarang: 
H/P: 013-5499-359 (sms/whatsapp)
E-mail : homestaytawau@gmail.com
FB: www.facebook.com/j3homestaytawau

No comments:

Post a Comment