Tuesday 31 March 2015

Tiada GST di J3 Homestay Tawau

Bajet Homestay Tawau 0135499359

Esok bermula lah sudah penguatkuasaan GST di Malaysia. Tapi untuk makluman semua, J3 Homestay Tawau tidak akan menaikkan harga sewa sama sekali walaupun GST dikuatkuasakan. Dipendekkan cerita, kami tidak akan mengenakan GST pada pelanggan-pelanggan kami. Kalau nak tahu, sekarang satu Malaysia sedang sibuk memperkatakan tentang GST. Di media sosial pun penuh dengan cerita GST sahaja. Adakah GST ini baik atau buruk? Kami di J3 Homestay Tawau tiada jawapan untuk itu. Tapi yang pastinya, ramai orang kurang bersetuju. Anda pula bagaimana?

Bagi kami di J3 Homestay Tawau, it's business as usual. Harga tidak naik, malah makin turun lagi kerana sekarang kami masih lagi dalam musim promosi. Bagi yang tidak tahu, bermula dari 30 Januari hingga 10 Mei 2015 (100 hari), J3 Homestay Tawau telah mengadakan promosi diskaun setiap hari. Bila anda buat tempahan sahaja, automatik anda akan diberi potongan harga sebesar 5% tanpa syarat. Memang mendapat sambutan promosi kami kali ini, ini kerana pada bulan Feb dan Mac sahaja kami telah mencapai kapasiti 90% penyewaan penuh. Terima kasih pada semua yang memberi sokongan.

Sempena musim GST ini pula, kami ingin menjemput anda semua untuk menginap di homestay kami. Kami janjikan penjimatan yang sangat besar untuk anda. Kalau tidak yakin, anda boleh banding harga dengan tempat yang lain. Selain harga yang sangat murah,kami juga menawarkan homestay yang lengkap 100% untuk anda. Beras pun kami sediakan ya. Tak pernah-pernah lagi dibuat oleh mana-mana homestay yang lain. Jadi tunggu apa lagi? Hubungi kami segera untuk menikmati penjimatan hebat di musim GST ini. J3 Homestay Tawau offers the best rate without GST for all Malaysian ;)

Tempah homestay anda sekarang:
H/P: 013-5499-359 (sms/whatsapp)
E-mail : homestaytawau@gmail.com
FB: www.facebook.com/j3homestaytawau
Twitter: www.twitter.com/homestaytawau
Instagram: @j3_homestaytawau

No comments:

Post a Comment