Monday 4 May 2015

Tawau Bajet Homestay


Sudah 4 hari kita di bulan Mei. Terima kasih pada semua yang sudi menginap di Tawau Bajet Homestay atau J3 Homestay Tawau sepanjang bulan April yang lepas. Terima kasih atas kepercayaan yang diberi. Pada bulan April kebanyakan tetamu kami datangnya dari mereka-mereka yang berkonvoi dan juga rombongan meminang. Ada juga yang terdiri dari pelajar-pelajar IPT. Terima kasih semua ya. Harap-harap anda semua berpuashati dengan perkhidmatan yang kami sediakan di J3 Homestay Tawau.

Untuk bulan Mei ini penjimatan diteruskan seperti biasa. Status bajet homestay akan kami kekalkan. Walaupun berstatus bajet, tapi perkhidmatan yang kami sediakan di homestay kami adalah yang paling mantap di Tawau. Harapan kami agar anda berasa berbaloi dengan bayaran yang anda bayar kepada kami. Sekiranya anda berminat mahu menyewa homestay ini pada bulan ini ataupun mahu membuat booking untuk bulan-bulan yang akan datang, sila hubungi kami di talian 013-5499-359. Sekiranya tidak dapat bercakap dengan kami, sila tinggalkan pesanan melalui whatsapp ataupun sms. Kami akan segera membalas.

Untuk tempahan, kami cuma memerlukan deposit sebanyak RM50 sahaja. Selepas anda membuat bayaran deposit, kami akan menghantar invois express melalui whatsapp kepada anda. Jadi jangan ragu-ragu untuk menginap di J3 Homestay Tawau iaitu pelopor homestay bajet di daerah Tawau ini. Hubungi kami dengan segera di talian 013-5499-359 untuk membuat tempahan anda sekarang ;)


Tempah homestay anda sekarang:
H/P: 013-5499-359 (sms/whatsapp)
E-mail : homestaytawau@gmail.com
FB: www.facebook.com/j3homestaytawau
Twitter: www.twitter.com/homestaytawau
Instagram: @j3_homestaytawau

No comments:

Post a Comment