Friday 18 September 2015

Homestay di Tawau Sempena Cuti Sekolah

Tawau Homestay


Perlukan homestay di Tawau sempena cuti sekolah ini? Hubungi J3 Homestay dengan segera di talian 013-5499-359 untuk membuat tempahan. Untuk makluman, bermula dari esok J3 Homestay akan mula menerima tetamu sempena cuti sekolah kali ini. Ada 1-2 kekosongan lagi kalau anda masih berminat untuk membuat tempahan. Kami juga ingin memaklumkan bahawa tempahan untuk cuti sekolah hujung tahun ini juga telah kami buka. Jadi anda semua boleh membuat tempahan sekarang. 

J3 Homestay menawarkan penginapan yang selesa untuk seisi keluarga pada harga yang sangat rendah. Homestay dijamin lengkap 100% dan harga yang perlu anda bayar hanyalah RM190/mlm. Lebih menarik lagi, bila confirm saja booking kami akan terus memberi potongan harga sebanyak 5% secara automatik. Maksudnya, harga sewa J3 Homestay untuk 1 mlm hanya RM181.00 sahaja. Cukup murah untuk homestay yang mempunyai keluasan sebanyak 4 bilik tidur.

Jika anda menyewa selama 3 malam dan ke atas, kami tambah lagi diskaun sehingga 10%. Dari murah semakin murah. Dan memang amat berbaloi kerana kami juga turut menyediakan barangan memasak seperti beras, minyak masak, garam, gula ajinomoto, kopi dan sebagainya. Semua kami berikan PERCUMA untuk anda semua. Jadi tunggu apa lagi? Bukan hari-hari anda akan terjumpa homestay yang akan memberikan tawaran hebat seperti ini. Sekali lagi, sekiranya anda mencari homestay untuk cuti sekolah ini, dail kami segera di talian 013-5499-359. Jangan tunggu lama-lama, nanti terlepas. Lagipun, siapa cepat dia dapat ;)



No comments:

Post a Comment