Tuesday 29 September 2015

Tempahan Homestay Tawau di Bulan Oktober

J3 Homestay Tawau


Tidak lama lagi bulan September akan sampai ke penghujungnya. Oleh itu kami di J3 Homestay Tawau ingin membuka tempahan homestay untuk bulan Oktober pula. Untuk makluman, tidak begitu banyak kekosongan yang ada kerana sudah ada beberapa tarikh yang telah ditempah. Untuk mengetahui sekiranya tarikh yang anda ingin tempah masih ada kekosongan atau tidak, boleh berhubung segera dengan kami di talian 013-5499-359.

Sedikit info bagi yang akan berkunjung ke Tawau dalam masa terdekat ini. Keadaan jerebu masih lagi menyelubungi daerah Tawau. Pun begitu, IPU yang tercatat tidak begitu membimbangkan dan tidak berada di paras bahaya. Kawasan di sekitar homestay juga tidak begitu terjejas dengan keadaan jerebu. Jarak penglihatan adalah baik dan kualiti udara di sekitar homestay boleh dikatakan sangat baik. Jadi sekiranya anda ada racangan untuk datang ke Tawau dalam masa terdekat ini, usah risau dengan keadaan jerebu kerana semuanya baik-baik sahaja.

Bagi yang masih tidak tahu di mana lokasi J3 Homestay, kami berada di Taman Semarak Bal Tawau. Jarak kami dari bandar Tawau adalah dalam lingkungan 8-10 minit sahaja. Dari Airport Tawau pula, jarak kami dalam 40-50 minit. Lokasi kami sangat strategik kerana berdekatan dengan Taman Bukit Tawau, dekat juga dengan Kompleks Sukan Tawau. Dalam jarak 2 minit dari pagar homestay ada kawasan komersial yang menyediakan kemudahan restoran 24 jam, pasaraya, pasar basah/kering, klinik, surau dll lagi. Jika berminat membuat tempahan dengan kami di bulan Oktober ini, hubungi kami segera di talian 013-5499-359. Kami jamin anda pasti berpuashati ;)


No comments:

Post a Comment