Sunday 11 October 2015

Borang Tempahan Homestay Online

Homestay Tawau


Kini anda boleh membuat tempahan online untuk J3 Homestay Tawau. Jika anda lihat di sebelah kanan laman blog ini, di ruang yang paling atas, anda akan dapat melihat butang tempahan online seperti yang ditunjukkan di dalam gambar. Apabila anda klik sahaja butang tempahan itu anda akan dibawa ke laman borang online J3 Homestay Tawau.

Di dalam borang itu anda hanya perlu mengisi beberapa butiran ringkas seperti nama dan juga tarikh tempahan. Kami akan menguruskan tempahan anda selepas itu. Borang ini diwujudkan bagi memudahkan anda terus membuat tempahan tanpa perlu menghubungi kami. Selepas membuat tempahan, kami akan membuat semakan, Sekiranya ada kekosongan pada tarikh yang ditempah, kami akan menghubungi anda melalui emel.

Selain dari laman blog ini, butang tempahan online ini juga boleh dilihat di FACEBOOK PAGE J3 HOMESTAY TAWAU. Kami meletakkan borang ini di setiap platform social media kami bagi memudahkan anda membuat tempahan tanpa perlu meninggalkan laman tersebut. Mudah bukan?

Pun begitu, kami masih lagi boleh dihubungi di talian rasmi kami di 013-5499-359 seperti biasa. Kami bersedia menerima panggilan telefon dan juga mesej dari pada setiap masa. Kami akan cuba yang terbaik bagi mejawab persoalan anda secepat yang mungkin. Oleh itu, sekiranya anda memerlukan homestay yang paling best dan paling murah di Tawau, jangan lupa hubungi kami di J3 Homestay Tawau ;)


Tempah Homestay Anda Sekarang
H/P: 013-5499-359 (sms/whatsapp)
E-mail : homestaytawau@gmail.com
FB: http://www.facebook.com/j3homestaytawau
Twitter: www.twitter.com/homestaytawau
Instagram: @j3_homestaytawau

No comments:

Post a Comment