Sunday 15 November 2015

Fancy Grill di J3 Homestay Tawau


Antara kemudahan yang kami sediakan di J3 Homestay Tawau adalah Fancy Grill. Bagi yang belum tahu apa itu Fancy Grill, biar kami bagi tahu ya. Fancy Grill merupakan sejenis alat yang digunakan untuk membuat BBQ dengan cara yang paling mudah. Kenapa mudah? Dengan menggunakan Fancy Grill, anda tidak perlu menggunakan arang batu untuk membuat BBQ yang sedap. Cuma perlu letakkan Fancy Grill di atas dapur gas and you're good to go.

Lihat demo yang kami buat ni. Ramai yang tak tahu bagaimana nak guna alat memanggang ini, jadi kami telah buat video demo tentang cara memasang dan menggunakan Fancy Grill. Hasil BBQ dari Fancy Grill ini memang sangat sedap dan moist. Sudah ramai penyewa J3 Homestay Tawau yang memuji alat memanggang Fancy Grill ini. Semua ikan, udang, sotong dan ayam yang mereka panggang memang sedap dimakan.

Semasa memanggang anda cuma perlu masa selama 15-20 minit sahaja. Untuk membasuh Fancy Grill juga amat mudah. Semudah membasuh pinggan. Lagi pun tiada arang batu yang perlu dibersihkan. Jadi memang mudah dan menjimatkan masa. Kami menyediakan alat memanggang Fancy Grill ini kerana tahu ramai pelanggan kami yang datang ke Tawau suka membuat BBQ seafood. Seafood kan murah di Tawau. 

Ini cuma usaha yang kecil kami lakukan untuk pelanggan-pelanggan J3 Homestay Tawau. Tapi hasilnya amat besar kerana ramai yang berpuahati dan berterima kasih kerana kami menyediakan peralatan yang amat berguna ini. Mereka dapat membuat BBQ di homestay dan sekaligus menjimatkan duit daripada makan di luar. Kepada yang berminat membuat BBQ di J3 Homestay Tawau, jangan lupa hubungi kami. Tempahan homestay untuk 2016 telah pun kami buka. Jadi silakan membuat tempahan agar anda tidak terlepas peluang merasai BBQ ala Fancy Grill di J3 Homestay Tawau ;)


Tempah Homestay Anda Sekarang
H/P: 013-5499-359 (sms/whatsapp)
Instagram: @j3_homestaytawau

No comments:

Post a Comment