Saturday 28 November 2015

Sewa Homestay Tawau Long Term

Sewa Homestay Tawau Murah


Beberapa minggu ni ramai yang menghubungi J3 Homestay Tawau bertanyakan tentang kadar sewa homestay Tawau secara long term. Untuk makluman, selain memberi sewa homestay secara harian, J3 homestay juga ada memberi sewa secara long term, tapi tidak kerap. Ini kerana jadual J3 homestay yang selalu padat dengan penyewa-penyewa harian.

Antara soalan yang paling kerap ditanya adalah mengenai kadar sewa homestay sekiranya disewa pada jangkamasa yang lama. Suka kami maklumkan, kadar sewa kami adalah yang paling murah di seluruh Tawau untuk penyewaan jangkamasa lama. Sekiranya berminat menyewa di J3 homestay untuk jangkamasa yang lama, sila hantar emel kepada kami untuk mendapatkan quotation. Selain dari menghantar emel, anda juga boleh memohon quotation ataupun sebut harga dengan menekan butang tempahan online di laman blog ini. Isikan semua butiran dan di bahagian comments sila tulis "QUOTATION". Kami akan menghantar maklumbalas dalam tempoh 24 jam.

Sejak kami menjalankan perniagaan homestay ini memang ada banyak kali juga kami telah menyewakan homestay kami pada syarikat-syarikat yang mempunyai "job" di Tawau. Biasanya syarikat akan menyewakan homestay bagi pekerja-pekerja mereka yang dihantar untuk melakukan kerja di Tawau untuk beberapa minggu atau bulan.

Selain syarikat-syarikat, kami juga pernah menyewakan homestay kepada orang perseorangan yang ada tugsan khas di Tawau untuk jangkamasa yang lama. Harga kami memang kompetitif dan berbaloi, dan yang paling penting sekali, MAMPU BAYAR. Sekiranya berminat untuk membuat sewaan mingguan atau bulanan, hubungi kami segera. Biar kami bantu anda ;)


Tempah Homestay Anda Sekarang
H/P: 013-5499-359 (sms/whatsapp)
Instagram: @j3_homestaytawau

No comments:

Post a Comment