Tuesday 3 November 2015

Penyewa J3 Homestay Tawau

Penyewa Homestay Tawau
Puan Dayang Sekeluarga


Gambar diatas merupakan gambar Puan Dayang sekeluarga, antara penyewa di J3 Homestay Tawau di bulan Oktober tadi. Bulan Oktober merupakan bulan yang paling sibuk untuk kami dan juga banyak cabaran. Antaranya kami dimarahi oleh customer yang cancel last minit kerana tidak mengembalikan deposit. Untuk makluman, kalau cancel last minit memang deposit tidak dikembalikan. Rasanya mana-mana homestay pun begitu juga kan? Ini kerana deposit itu kiranya untuk cover kerugian bagi setiap customer yang kami tolak kerana tempahan anda. Apa pun, terima kasih banyak kami ucapkan pada semua yang telah menyokong kami di sepanjang bulan Oktober. Pada yang kurang senang dengan kami kerana deposit yang tidak dikembalikan, kami mohon maaf ya. Kami sentiasa berharap semua orang berpuashati dengan perkhidmatan homestay yang kami berikan.

Penyewa J3 Homestay Tawau
En. Azlan & rakan-rakan

Gambar yang di atas ini pula merupakan Encik Azlan dan rakan-rakan beliau. Encik Azlan & rakan-rakan merupakan penyewa terakhir J3 Homestay di bulan Oktober. Seperti yang dilihat, mereka merupakan bikers yang hebat-hebat belaka. Sebenarnya pada masa itu daerah Tawau ada menganjurkan event untuk bikers-bikers, jadi memang banyak juga lah motosikal berkuasa tinggi berada di  atas jalanraya  Tawau pada masa itu. Sebenarnya ini bukan kali pertama J3 Homestay Tawau menerima tetamu bikers, ada beberapa kali juga lah homestay kami menjadi tempat persinggahan para bikers. Untuk itu kami ucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga.

Bagi yang berminat menempah homestay yang paling murah di Tawau, jangan lupa hubungi kami di J3 Homestay. Anda boleh buat tempahan online di laman blog ini, anda juga boleh membuat tempahan dengan menghantar emel ke j3trade.enterprise@gmail.com. Selain dari itu, anda juga boleh menghubungi kami di talian 013-5499-359 untuk membuat tempahan. Jangan tunggu lama-lama ya, sebab bulan November dan Disember sudah banyak tarikh yang telah di tempah. Siapa cepat, dia dapat ;)


Tempah Homestay Anda Sekarang
H/P: 013-5499-359 (sms/whatsapp)
Instagram: @j3_homestaytawau

No comments:

Post a Comment