Thursday 5 June 2014

J3 Homestay Tawau Termurah Di Tawau



J3 Homestay Tawau memang yang termurah di Tawau untuk homestay yang mempunyai 4 bilik dan keperluan yang serba lengkap. Memandangkan homestay baru saja dilancarkan beberapa hari yang lepas, kami di J3 Homestay Tawau kini sedang giat mengupdate segala booking yang telah kami terima. Terima kasih kerana anda yakin pada perkhidmatan yang kami tawarkan ini.

Untuk makluman, rate sewa J3 Homestay Tawau adalah RM190/Malam sahaja. Memang cukup murah dan berbaloi. Apatah lagi homestay ini boleh memuatkan ramai orang dan cukup lengkap serba-serbinya. Penyewa yang masuk hanya perlu bawa baju saja. Sewa homestay ini juga bukannya statik, tapi akan semakin rendah bila anda menyewa lebih lama lagi. Memang bagus bukan?

Urusan untuk menyewa homestay juga amat mudah. Bagi yang berminat menyewa homestay ini, anda semua hanya perlu sms/whatsapp ke talian kami di 013-5499-359 untuk membuat tempahan. Setelah tempahan dibuat, kami akan reserve homestay ini pada tarikh yang anda perlukan. Bayaran deposit sebanyak RM50.00 akan dikenakan untuk tiap tempahan yang dibuat. Baki bayaran pula hanya akan anda serahkan apabila mendapat kunci rumah nanti. Memang mudah dan hassle free. Sila klik deposit dan bayaran J3 Homestay Tawau untuk maklumat yang lebih lanjut.

Sekali lagi, jutaan terima kasih pada mereka yang sudah membuat tempahan. Dan kepada bakal penyewa, kami jamin anda pasti akan berpuashati dengan J3 Homestay Tawau :)






J3 Homestay Tawau






No comments:

Post a Comment