Monday 9 June 2014

Sambutan luarbiasa untuk J3 Homestay Tawau

Tawau Homestay



Walaupun baru dilancarkan tetapi sambutan yang diterima oleh J3 Homestay Tawau adalah luarbiasa! Semenjak kami memuatnaik iklan berkenaan homestay kami ini di laman facebook, laman classified di internet dan juga di laman mudah.my, begitu banyak sekali sms/whatsapp yang kami terima bertanyakan mengenai homestay yang paling murah di seluruh Tawau ini.

Yang menariknya, ada yang bagi mesej ingin masuk ke homestay dengan serta-merta. Kepada para pelanggan yang terlepas peluang itu, kami meminta berbanyak-banyak maaf. Untuk makluman, ada ramai sudah terlepas peluang menginap di homestay ini. Oleh itu kami ingin menasihatkan kepada tuan/puan semua agar membuat tempahan awal sekiranya ingin menginap di J3 Homestay Tawau. 

Berikutan sambutan yang luarbiasa yang kami terima untuk J3 Homestay Tawau ini, kami akan sedaya upaya kami melipatgandakan usaha kami bagi memberi yang terbaik pada tuan/puan sekalian. Bagi bakal-bakal penyewa homestay kami juga, suka kami maklumkan yang kami di J3 Homestay Tawau juga turut menyediakan perkhidmatan kereta sewa yang paling murah di seluruh Tawau. Sila lawati blog Kereta Sewa Tawau ini untuk maklumat yang lebih lanjut. Akhir kata dari kami di J3 Homestay Tawau, teruskan sokongan tuan/puan dan terima kasih :)


=KLIK DI SINI UNTUK TEMPAH=



J3 Homestay Tawau


No comments:

Post a Comment