Thursday 19 June 2014

Temui Video J3 Homestay Tawau Di Youtube

Salam sejahtera semua. Kini anda semua boleh menemui Video J3 Homestay Tawau di Youtube. Bagi tujuan meluaskan lagi proses perkenalan kami dengan semua warga Malaysia dan antarabangsa, kami telah mengambil keputusan untu memasang video iklan J3 Homestay Tawau di Youtube.com . Iklan setakat ini kami buat dalam dua versi, iaitu versi Bahasa Melayu dan versi Bahasa Inggeris.


Iklan yang di atas ini adalah dalam Bahasa Melayu



Iklan ini pula adalah dalam Bahasa Inggeris


Kalau anda semua berminat melihat video yang memaparkan gambar-gambar menarik J3 Homestay Tawau, anda semua boleh pergi ke youtube dan search "homestay tawau", video kami pasti akan terpapar semuanya. Setakat ini baru ada 3 video sahaja. Kalau masa mengizinkan, kami akan post lagi video-video menarik tentang daerah Tawau dan kawasan persekitaran J3 Homestay Tawau yang menarik itu.

Satu hari nanti, kami juga pasti akan membuat video mengenai penyewa kami di J3 Homestay. Setakat ini kami sangat bersyukur kerana ramai yang datang ke Tawau telah memilih kami di J3 Homestay untuk menginap. Soal harga sewa, jangan risau. Walaupun video kami nampak gempak, tapi kami bukanlah homestay kelas atasan yang akan caj anda semua rate sewa yang mahal.

Sewa kami adalah yang paling murah di seluruh Tawau bagi kelas homestay yang mempunyai 4 bilik dan 3 bilik air. Kalau tidak percaya, silakan buat survey. Sekiranya anda ingin menjadi seperti mereka-mereka yang lain yang sudah berpuashati dengan homestay kami ini, jangan segan-segan. Hubungi kami dengan segera di talian 014-9669-359 (sms/whatsaap saja) untuk membuat tempahan anda sekarang. Anda pasti akan berpuashati.



=KLIK DI SINI UNTUK TEMPAH=



J3 Homestay Tawau

No comments:

Post a Comment