Sunday 28 June 2015

Bulan Julai Ini J3 Homestay Tawau Fully Booked

J3 Homestay Tawau

Kami dengan berbesar hati dan penuh rasa kesyukuran ingin mengumumkan bahawa di sepanjang bulan Julai ini J3 Homestay Tawau sudah fully booked. Kami sangat-sangat bersyukur dan berterima kasih kepada para pelanggan yang telah membuat tempahan dan bayaran deposit bagi penyewaan di sepanjang bulan Julai ini. Kami jamin anda semua akan puashati kerana kami berjanji akan memberikan yang terbaik untuk anda semua. Kami akan pastikan anda tidak rugi memilih J3 Homestay Tawau.

Antara faktor yang membolehkan kami mencapai status fully booked ini adalah disebabkan Hari Raya Aidilfitri jatuh di bulan Julai ini. Atas dasar itu ramai yang telah menempah homestay kami untuk musim perayaan ini, tidak kurang juga sangat ramai yang akan berkahwin pada bulan Julai nanti, itulah kebiasaannya di sepanjang musim Hari Raya ini, orang kahwin, orang bertunang dan sebagainya. Selain dari faktor itu, disebabkan track record kami yang sangat baik dan harga yang begitu murah juga menyebabkan kami sentiasa menjadi pilihan. Ada banyak lagi homestay lain di Tawau ini, tapi hanya kami yang memberi tawaran homestay 4 bilik pada kadar kelengkapan 100%  dengan harga yang paling rendah di Tawau.

Apa pun, kami sangat berterima kasih kepada semua yang sentiasa memberi sokongan kepada kami. Teruskan memberi sokongan supaya ramai lagi di Tawau ini yang dapat mengikuti jejak langkah kami dengan menawarkan homestay yang bagus pada harga yang rendah. Pada mereka-mereka yang bakal ke Tawau tidak lama lagi, jangan lupa hubungi kami untuk mendapatkan homestay yang paling murah di Tawau ini. Untuk makluman, bulan Ogos kami ada beberapa kekosongan lagi. Sekiranya anda cepat membuat tempahan, anda mungkin akan dapat peluang menginap di J3 Homestay nanti. Untuk bulan-bulan yang akan datang, terutamannya bulan November dan December, tinggal sedikit sahaja lagi slot tarikh yang kosong untuk disewa. Jadi kami mohon agar anda semua dapat membuat tempahan dengan segera untuk mengelakkan kekecewaan. Kami di J3 Homestay Tawau sentiasa menunggu anda. Sila hubungi kami di talian 013-5499-359 untuk membuat tempahan. Siapa cepat, dia dapat ;)


Tempah homestay anda sekarang:


No comments:

Post a Comment