Friday 3 July 2015

Di Mana Lokasi J3 Homestay Tawau

Memandangkan bulan Julai ini ramai sangat yang menyewa di J3 Homestay Tawau, maka ada baiknya kalau kami memberikan lokasi dan juga gps homestay kami ini. Jadi nanti tidaklah ada yang tertanya-tanya lagi di mana lokasi J3 Homestay Tawau. Sebenarnya kami ada berikan alamat dan kedudukan lokasi homestay kami di pautan berikut Peta Lokasi J3 Homestay Tawau. Tapi mungkin ramai yang terlepas pandang. Oleh itu, sekali lagi, ini dia kedudukan homestay kami. Sila klik gambar di bawah untuk melihat dengan lebih jelas.

Lokasi J3 Homestay Tawau

Pada gambar di bahagian kiri skrin anda boleh melihat gps kedudukan homestay kami. Ia terletak di kedudukan latitud/longitud 4.2966323, 117.893005. Jika anda masukkan kedudukan ini di applikasi maps anda seperti google maps dan waze, anda boleh diguide dengan tepat sehingga ke pintu pagar homestay kami. Pada gambar di sebelah kanan pula anda boleh melihat kawasan persekitaran J3 Homestay Tawau. Titik hijau itu merupakan penanda bagi homestay kami. Untuk makluman, J3 Homestay Tawau terletak di rumah teres corner lot 3 tingkat di Taman Semarak Bal II Tawau. Kawasan ini 99% didiami oleh penjawat-penjawat awam seperti polis, tentera, guru, jururawat dsb.

Jadi kami harap dengan adanya panduan lokasi yang kami berikan ini anda semua tidak akan tertanya-tanya lagi di mana J3 Homestay Tawau. Pun begitu, sekiranya anda masih lagi sukar mencari homestay kami ini,  jangan risau. Kami ada plan B. Pekerja kami akan menjemput anda pada hari anda check-in nanti. Cuma perlu beritahu di mana mahu berjumpa (paling bagus di bandar Tawau), dan dari situ pekerja kami akan guide anda ke homestay kami. Seboleh-bolehnya beritahu tempat berjumpa 1 jam lebih awal supaya pekerja kami dapat bersedia. Oleh itu, anda semua tidak perlu risau ya. Kami akan sentiasa memastikan anda sampai dengan selamat ke homestay kami. Jadi apa tunggu lagi, jika anda perlukan homestay yang best dan prihatin seperti kami, cepat-cepat buat tempahan dengan menghubungi 013-5499-359. Bulan Julai dah penuh, tapi bulan-bulan yang akan datang masih ada kekosongan lagi. Walau bagaimanapun, tempat adalah terhad. Siapa cepat, dia dapat ;)


Tempah homestay anda sekarang:


No comments:

Post a Comment