Wednesday 17 June 2015

Homestay Paling Prihatin Di Tawau

Tawau Homestay


Selamat menyambut bulan Ramadhan kepada semua pembaca setia blog kami. Sempena bulan Ramadhan ini jangan lepaskan peluang menginap di homestay yang paling prihatin di Tawau ini. Selain menawarkan kadar sewa homestay yang paling murah di Tawau, kami juga menawarkan homestay yang paling LENGKAP untuk anda.

Untuk makluman, kami bukan setakat menyediakan kuali dan dapur gas untuk anda memasak. Kami beri anda lebih dari itu. Atas dasar keprihatinan kami atas keperluan anda, maka kami semenjak dulu lagi telah menyediakan peralatan memasak yang betul-betul lengkap seperti di rumah sendiri di Homestay kami. Beras, garam, gula, bawang. minyak masak semua kami sediakan. Anda cuma perlu beli sayur dan daging/ikan sahaja untuk dimasak.

Sekiranya anda menginap di J3 Homestay Tawau pada bulan puasa ini, anda tidak perlu lagi berbelanja lebih membeli makanan di luar sebagai juadah berbuka puasa. Ini kerana anda boleh menyediakan juadah tersebut dengan mudah di homestay kami. Tidak perlu pening-pening fikir nak beli beras dan minyak masak. Semua sudah disediakan. Kami pasti, anda akan berpuashati memasak juadah berbuka puasa untuk keluarga anda di homestay kami.

Jadi jangan ketinggalan. Homestay kami bukan hari-hari kosong. Hubungi kami segera di talian 013-5499-359 untuk membuat tempahan sekarang. Selain dari peralatan memasak yang super complete, homestay kami juga merupakan antara homestay yang langsung tidak mengenakan caj tambahan jika anda datang dalam kumpulan yang ramai. Kami memang betul-betul prihatin dengan keperluan anda. Jadi tunggu apa lagi, hubungi kami sekarang juga. Siapa cepat, dia dapat ;)


Tempah homestay anda sekarang:
H/P: 013-5499-359 (sms/whatsapp)
E-mail : homestaytawau@gmail.com
FB: www.facebook.com/j3homestaytawau
Twitter: www.twitter.com/homestaytawau
Instagram: @j3_homestaytawau

No comments:

Post a Comment