Friday 14 August 2015

Invois Digital J3 Homestay Tawau


Salah satu sebab mengapa ramai yang memilih J3 Homestay Tawau adalah kerana adanya unsur kebolehpercayaan. Untuk makluman, bagi setiap tempahan homestay, kami akan memberikan invois digital melalui aplikasi Whatsapp sebagai bukti bayaran. Jika anda buat tempahan dan perjanjian dengan kami, ia bukan setakat janji air liur sahaja. Kami akan berikan anda dokumen bagi mengesahkan perkara itu. Sila lihat contoh invois digital kami di bawah.

Tawau Homestay




Invois ini adalah dalam bentuk digital kerana kami akan mengirimkannya terus ke aplikasi Whatsapp anda. Dan sekiranya anda tidak mempunyai Whatsapp, kami akan hantarkan melalui MMS. Ini memudahkan anda membawa invois ini ke mana-mana kerana ianya akan di storkan secara automatik ke gallery handphone Android/IOS anda. Invois digital ini akan kami hantar dalam tempoh 24 jam setelah anda membuat pembayaran deposit.

Butiran penting seperti nama anda, no kad pengenalan, no telefon serta tarikh check-in/check-out ada dipaparkan di invois berkenaan. Jumlah bayaran deposit serta tarikh anda membuat bayaran juga turut dipaparkan. Pokok pangkalnya, semua maklumat lengkap ada di dalam invois tersebut. Sekiranya hilang akibat ter-delete, kami boleh menghantar semula salinan yang baru untuk anda serta-merta.

Jadi jangan risau membuat tempahan dan urusniaga dengan kami. Selain invois digital, kami juga ada aggrement form yang anda akan isi semasa mengambil kunci homestay nanti. Aggrement form yang rasmi ini akan memudahkan anda membuat tuntutan atau claim kepada pihak pengurusan sekiranya anda menginap di Je Homestay Tawau bagi urusan kerja. Oleh itu, jangan risau jangan ragu. Di J3 Homestay Tawau, segala urusan adalah rasmi, ini kerana kami adalah di bawah seliaan sebuah syarikat yang berdaftar. Untuk membuat tempahan dengan kami, sila SMS/Whatsapp kami di talian 013-5499-359. Homestay yang selesa dan paling murah di Tawau menanti anda ;)


Tempah homestay anda sekarang:

No comments:

Post a Comment