Friday 21 August 2015

Menginap Di J3 Homestay Tawau Untuk Drag Race 2015

Kami di J3 Homestay Tawau sangat teruja, lagi beberapa hari sahaja lagi Karnival Sukan Bermotor 1 Malaysia Drag Race 2015 akan berlangsung di daerah Tawau, best kan. Untuk makluman, daerah Tawau memang aktif dalam aktiviti drag dan menganjurkannya secara besar-besaran setiap tahun. Jika pada tahun lepas ianya dianjurkan pada awal tahun, di tahun 2015 ini pula, ianya dianjurkan sempena bulan kemerdekaan kita.


Stay @ J3 Homestay Tawau For Drag Race 2015

Drag Race yang sangat popular di Tawau ini bukan untuk hanya kereta sahaja, tapi turut dibuka kepada motosikal. Bagi yang berminat mennyertai Drag Race ini bolehlah pergi ke laman Facebook Tawau Drag bagi mendapatkan borang penyertaan dan juga bagi mendapatkan butiran lanjut mengenai karnival ini. Berikut adalah tarikh dan tempat karnival ini akan berlangsung:

Tarikh: 28hb-31hb Ogos 2015
Masa: 7am-5pm
Tempat: Lapangan Terbang Lama

Bagi kami di J3 Homestay Tawau, Drag Race ini memang best. Cukup lah kalau kami katakan yang Ia bakal mencetuskan emosi yang mendebarkan kepada anda kerana para peserta yang bertanding akan sedaya upaya untuk mengekalkan kedudukan terbaik mereka dan mencatatkan keputusan yang lebih cemerlang untuk mengutip mata demi mata.

Jadi jangan lupa untuk pergi lapangan terbang lama (airport lama) dari 28-31 ogos bagi menyaksikan Drag Race 2015 ini. Sekiranya anda merupakan peserta dari luar Tawau ataupun datang dari luar Tawau semata-mata mahu memberi sokongan kepada Karnival Drag Race ini, jangan risau mengenai penginapan. Tahun lepas J3 Homestay Tawau telah menerima ramai tetamu sempena Drag Race 2014 dan tahun ini juga pintu homestay kami terbuka untuk anda semua. Anda semua boleh tinggal beramai-ramai di homestay kami. Kadar sewa J3 homestay adalah yang paling murah di seluruh Tawau untuk homestay 4 bilik. Homestay adalah lengkap dan dijamin memuaskan hati. Untuk tempahan homestay, boleh hubungi kami segera di talian 013-5499-359 (SMS/WHATSAPP).  


Tempah homestay anda sekarang:

No comments:

Post a Comment