Monday 17 August 2015

Laundry Berdekatan J3 Homestay Tawau



The Star Laundry merupakan sebuah laundry yang berdekatan dengan J3 Homestay Tawau. Ini merupakan satu berita baik kepada seluruh penduduk di kawasan Taman Semarak dan juga bakal penginap di J3 Homestay Tawau. Untuk makluman, kami di J3 Homestay memang ada menyediakan kemudahan sebuah mesin basuh automatik untuk kegunaan penyewa-penyewa semua untu membasuh pakaian. Disamping mesin basuh, kami turut menyediakan cecair pencuci baju dengan percuma.

Pun begitu, adakalanya penyewa mungkin tidak sempat membasuh dam menunggu pakaian kering, hal ini terjadi akibat dari kesibukan menguruskan sesuatu ataupun kepenatan setelah berjalan-jalan di daerah Tawau ini. Bagi yang mengalami masalah tidak sempat membasuh dan menunggu pakaian kering, kini ada solution yang mantap bagi permsalahan anda semua. Tidak jauh dari J3 Homestay Tawau ada sebuah laundry baru dibuka. Jarak laundry ini dari homestay hanya 1 minit sahaja kerana terletak di kawasan perumahan yang sama.



Laundry ini berada sebaris dengan Restoran 24 Jam Taj food dan bersebelahan dengan Warung Jawa. Apa yang menariknya, laundry ini memberikan sabun dan softener percuma pada setiap orang yang datang memasuh pakaian di situ. Waktu cucian pula adalah 24 minit untuk cucian basah dan 26 minit untuk proses pengeringan. Jumlah masa hanya 50 minit saja. Sambil menunggu cucian habis dicuci, anda semua boleh pergi makan gado-gado yang sedap di Warung Jawa.

Jadi kalau anda datang menginap di J3 Homestay Tawau tapi risau dengan pakaian kotor yang tak sempat dicuci, anda boleh pergi terus ke Star Laundry. Nak basuh 1 beg pun tak apa. Nampaknya semakin hari semakin banyak fasiliti dan kemudahan dibuka berdekatan degan J3 Homestay Tawau. Ini menjadikan J3 Homestay sebuah homestay yang sangat ideal lokasinya untuk semua. Jadi kalau mahu buat tempahan, jangan kasi lama orang Tawau bilang. Selain sewa homestay yang amat murah, di sekeliling homestay terdapat begitu banyak kemudahan dan kelebihan. Untuk tempahan, terus SMS/Whatsapp kami di talian 013-4399-359 ;)


Tempah homestay anda sekarang:

No comments:

Post a Comment